Kärlek & Blommor



Här ligger jag och myser och laddar upp för en timmas spinning och switching!



Det jag behöver just nu är Kärlek och Blommor;)


Ni anar inte hur kallt vi har idag ( jo ni som bor här omkring såklart) nu börjar siffran på termometern på -3!!!!
Måtte detta vända snart... Men här inne i huset har vi det varmt och skönt. Älskar verkligen golvvärmen som vi har i köket, hallen och badrummen. Vilken härlig värme den ger!





Blommor i ett fång kommer här till er läsare som troget kikar in varje dag, runt 200 personer brukar ni vara som klickar på min adress. Inte direkt nån Kesha - statistik men jag tycker det är otroligt många som vill se vad en trist snart 40brutta på landet har för sig varje dag!! Kram till er;)

Nu ska jag hoppa i mina träningskläder för att köra ett förhoppningsvis tufft dubbelpass, allt för att höja värmen i dag!
Har anlitat Papi som chaufför så bilen har stått inomhus inatt.

Ikväll är det ju Mellodags oxå!

Jag nästan skäms över mej själv iår.... Jag är nämligen en riktig schlager-pingla som kan rabbla låtar och årtal, har dessutom alltid befunnit mej i Globen på el finale sen det startade.
Undatag i fjol då jag såg Andra chansen...

I år är jag totalt oengegerad..??!!
Var tvungen att surfa in och checka av vilka som tävlar ikväll... Snacka om att jag tappat det helt. Jag har som regel att alltid lyssna av kvällens bidrag och tom lämna in ett spel på vinnarna!!

Herregud vad är det med mig, I`m loosing it;)
Ja ja jag ska laga till en smaskig middag och hälla upp lite bubblor så kanske jag hittar tillbaka igen!

//Kram PIllan


Oj, satan vad kallt ni har!

Vi hade "bara" -16,5 imorse.

Nu är det skönare, ca -7.



Jag har också tappat det gällande mello.

Vet inte vad det är men det är inte lika kul längre.



KRam på dig hurtbullan

Fina bilder!

Oj så hurtig du verkar. jag tycker att det är knepigt nu när det är -3o, men gympa går ju alltid bra! Visst var det kul med mello i alla fall!? Kram Lotta

härliga bilder!

Vilka fina bilder!!!! Gillar den fina tapeten och kudden, en riktig myshörna vid soffan!! Ja brrrrrr... här hos mig är det kallt också, tyvärr har ett rör frusit i natt, grrrr!!!!! Hoppas isproppen släpper snart... Kul med mello, jag kommer att vara bänkad varje lördag, fniss. Går iiiiinte att missa:)))



ps. kul att du vill vara med i min utlottning!!!!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se