Kom igen nu Våren!



         

Tagit in några små pastellinslag i köket bara för att hjälpa vårkänslan på traven:)

Tycker det är härligt att hela Januari redan har passerat, även om den i år var skonsam så är den bara en transportsträcka bort från julen och mot ljusare tider! 
Februari är ju inte så där fasligt lång månad även om det i år är 29 dagar:)

I mars börjar det kännas riktigt att solen värmer och man kan packa en ryggsäck för lite mysiga utflykter.
Hos er i södra delarna av landet tittar väl tom lite lökväxter upp vi den tiden gissar jag!

Ja här hemma har köket fått några "våriga" små inslag och det behövs nog för ute verkar det gå riktigt trögt med våren....
Många minusgrader och på vädret hotar dom om nån "Ryss-kyla" som är på väg.... HUuu det låter inge vidare!

//PIllan


Superfint med pasteller till våren!



Kommer du att gå på Mammabloggalan i år?

Skulle vara kul att ses!



Kram!

Oj vad fint med pastellfärgerna och er tapet är så himla fin tycker jag!



Hoppas onsdagen varit toppen för er.



Stor kram

/Anna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se