Lilla Sjuk...



Hallå mami jag sa ju att jag inte är till min fördel just nu och ställer inte upp på bild....
Nåja knäpp ett då jag har glajjorna på då ;)


Ja denna förkylning som härjar är riktigt ihärdig!
Det tog om både på Nikki och A i helgen när dom var borta...
Jag och Filippa känner oss återställda (ja F går ju på kryckor men den är en annan femma...) och vill inte ha förkylningen i repris tack!

Nikki får vara hemma idag från dagis så får vi se hur det känns i morgon. Vaccinationen har vi ju heller inte kunnat stökat undan pga av förkylningen. Mindre rolig att vänta på oxå... :/

Jag sticker iväg och jobbar kväll iaf, har varit långledig sedan i fredags så det börjar bli dags!

//PIllan


Krya på lillsnorpan!!

Kram

Så söt hon är, en riktig liten superstar :-) Så duktig du är som håller igång och tränar. Borde jag också göra men det känns SÅ motigt!



Kram

Söta, söta Nikki!

Hoppas att hon kryar på sig snabbt!



Jo, mammabloggalan är den 5:e maj!

Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se