Mätt och belåten



Fredag förmiddag i köket, solen strålar och hjälp fönstren behöver verkligen putsas...!!!



Jodå jag har kvar hissgardinen i lilla köksfönstret. Här får ni en kik;)
Jag hade nämligen kvar julgardinen!!!! som jag bytte igår. Men till mitt försvar så var den också vit men med en lite jultext på...
Nu kom det upp en helvit i lite linnekänsla:)

Åh hoppas alla i hela avlånga landet har ett lika härligt fredagsväder som vi idag!! Passar på att njuta för i morgon skulle visst herr bore skicka på ett rejält snöväder igen....

Jag, mamma och Nikki har precis varit och käkat lunch på en resaturang som Filippa har praktik på. Hon haltade runt och skötte sig bra:)

Fillan fick en akut röntgentid i måndags och som tur var var det inga fel på korsbanden men inre ledbanden var uttänjda...
Hon försöker nu jobba upp balansen och styrkan i benet igen. Hoppas hon snart är "på banan" igen.
Inom två veckor har vi en ny magnetröntgen inbokad!

Nu ska jag bara plocka på lite här hemma innan det är dags för ett kvällpass för min del.
A är i fjällen så tjejerna får sova hos mormor och morfar inatt.
Jag ska upp och jobba tidigt i morgon igen men sedan väntar en efterlängtad träff med vinklubben igen!

//Kram PIllan


Förstår om det blir trassligt för dig att komma till Stockholm, men jag hoppas ändå!



Åh, vad fint köket ser ut! En sån där köksö/bar vill jag ha, men det är omöjligt i vårt lilla kök.



Hoppas att Fillan kryar på sig och ha en härlig fredag! Kraaam!

Jaa jag håller med dig, hemska fönster..:( Haha, men det är ju lite kallt att ta tag i dom nu så det får vänta!!!



Må så gott

Kram Susanne

Vad fint ni har det! Ha nu en skön helg på jobbet och hemma. Låter kul med vinklubb - får man vara med ;-)



Kram Nina

Vilket ljust och fint kök ni har! :-) Här har du en till med skitiga fönster. Och att putsa fönster är verkligen bland det tråkigaste som finns tycker jag så här görs det bara i absolut nödfall.

Du har en underbart kök!! Och jag vet vad du menar med skitiga fönster - här har vi det också :P Kul att du är med i en vinklubb, lät trevligt! Kram!

Vilket underbar kök ni har!!! Kram Kikan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se