Mot ljusare tider





Lite ljusare och betydligt fräschare igen:)

I veckan så fick jag äntligen tid att slå mej ned i frissa-stolen igen! Så skönt och välbehövligt...
Min utväxt var inte så farlig, inte så farlig och sedan pang bom över en natt såg jag ut som nåt katten släpat in... :/

Nu när det så småningom kommer en vår så tyckte jag att det var tid för lite slingor också.
På hösten vill jag alltid ha det lite mörkare men nu i solens sken är det nice att vara lite blond igen:)

//PIllan


Tack detsamma snygging!

Ha en bra söndag!

Fint! Och instämmer! Känns bättre med liiite ljusare ;-)

Blev några slingor innan showen i lördags.



Hoppas mötet idag går bra!

Kram!

/ Malin

malinedlund.blogg.se





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se