Nytt & Vårigt



Älskar ljusa pasteller nu när våren kommer!
Här ett skönt bomullslinne och en ny scatf från HM



Scarfen på halsen så ni ser den lite bättre, söt tycker jag:)


Ahh vilken strålande dag vi har just nu. Inte ett moln och solen bara sprutar ur sig energi!

Vi har nyss haft liten fikadejt med Jenny, Edit och Valdemar. Så himla länge sedan vi sågs.... Precis alldeles lägligt svängde min mami förbi med nybakade bullar,mums!

Det negativa med solljuset är när den så vackert skiner in genom fönstren och blottar varenda liten dammolekyl... och fönstren, hjälp vad dom är kladdiga av små fingrar på flera ställen!!

Nåväl idag struntar jag i det och njuter en stund innan det är dags att jobba kväll.

//PIllan


Åhh vilka jättefina plagg du handlat!! Riktigt våriga!! Fina detaljer på sjalen också!! Ja du, nog visar solen ett och annat dammkorn här inne, men också hur fasansfullt skitiga fönstren är, urk...



Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se