Städning och Solsken






Fyller på vätska i form av Lokas hallon/persika. Jättegod och dessutom fick man med en "shoppingkasse" gjord av återvunna petflaskor. Perfekt då jag blir översvämmad av platspåsar här hemma!!


Vi startade upp dagen med att storstäda hela huset. Alla hjälptes åt (inte Fillan för hon är på tävling) till och med Nikki sprang runt med en trasa och ropade sjäjja sjäjja:)
Så nu är det fresh fresh fresh, Like IT!

När vi var färdiga så hade solen och värmen verkligen gjort entré och det var bara att packa ned skruttan i vagnen och prommenera ut i det ljuvliga vädret. A tog en sväng med skotern.

Ikväll blir det tacopaj med sallad och en soft avslutning på helgen.

Kollade mellon igår och Danny hade verkligen ett fantastiskt nummer även om rösten för ovanlighetens skull inte alls höll....
Men ingen går upp mot Loreen!! Hoppas hon vinner hela tjottaballongen:)

//PIllan



Såg inte Mellon igår men hörde om Dannys röst... synd! Ska se reprisen sent ikväll :-) Men jag tror nog också min röst kommer gå till Loreen under finalen, om ingen annan favorit dykrer upp ikväll. Troligen inte, om jag ska lyssna på vad andra sagt ;-)



Hoppas ni har en finfin dag!! KRAM

Det är härligt med ett nystädat hus :)



Den smaken är urgod,

Ramlösa har kommit med två nya med äpple (ej smakat) och blåbär och björnbär (jättegod)



Hoppas ni har haft en skön helg

Många kramar

Ja, heja Loreen :-) Lyssnade på henne i bilen när jag åkte till affären vid halvsex och hennes låt i kombination med att det fortfarande var någorlunda ljust ute vid halvsextiden gav mig riktiga lyckokänslor, tror att jag numera kommer att förknippa Euphoria med VÅRKÄNSLOR :-)



Låter som du har haft en riktigt bra söndag, skönt att starta dagen med ett rent hem! Och speciellt när alla hjälps åt med sysslorna ;-)



Ha en fin start på nya veckan, visst håller vi tummarna hårt, hårt att det blir lika härligt väder imorgon så den sista snön smälter undan!



KRAAAAAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se