S J U K







Lite fina orkideér som gör sitt bästa för att pigga upp denna bloggerska idag...

Usch och fy nu är hela familjen dunderförkylda!
Filippa vaknade natten mot igår och bara grät för hon hade ont i hela kroppen. Nikki var het som en kamin och min hals hade invarderats av massor med taggtråd:(

A som är bortrest (ovanligt....) är också förkyld.

Jag gick på jobbet ändå igår och mamma ryckte in och passade tjejerna.
Samma upplägg idag då jag ska jobba eftermiddag. Tack snälla snälla mamma för att du finns!!

När A kommer hem tror jag att jag packar en väska och sticker...
Bort, bort, bort från förkylningar, febriga barn, tvätthögar som växer och kalla minusgrader!!  
Nåväl drömma kan man ju...

//PIllan


Fy!!! Hoppas innerligt att ni mår bättre till helgen. Krya på er!!



Kram N

Nä men fyy! Förkylningar är inget att hurra för. Massa krya på dig er!!



KRAM!

Usch och fy för att vara sjuka!

Hoppas ni piggar på er ordntligt udner helgen!



Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se