Förbereder huden






Tänkte tipsa er om min favorit peeling eller dermabrasion som det så fint heter;) Härligt att fräscha upp huden så här inför "busning" och så småningom solens egna strålar.

Denna är från Loréal och heter Refinish.
Den har perfekta små korn och även om jag har en superkänslig hud så funkar den på mig. Försöker använda lätta fingertoppar och peelar inte mer är en till en och en halv minut!

Moisturisern är ljuvligt lätt och tas snabbt upp av huden. Dessutom innehåller den spf 15 som jag tycker är ett måste. Jag har solat som en galning i yngre år men nu är jag lite mer förståndig och går sällan ut utan spf i ansiktet!

Har ni några bra peelingkurer?

Tyvärr har jag hört att just denna ej ska vara kvar i sortimentet... Hoppas att det kommer en likvärdig ersättare!

//PIllan


Kul när man hittar något bra :)

jag är ganska dålig på peeling,

blir mest på sommaren men det behövs ju året runt...



Kramar Anna

Åh, tack för tipset, ska kolla om den finns att få tag i!



Kraaam!

Åh vad bra med lite tips på bra hudvårdsprodukter!!! Inte lätt att hitta rätt i djungeln där ute!!!!



Stooooooooooor kraaaaaaaaaaaam aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se