Första dagen






En väldigt svårfångad dam för kameralinsen den där Nikki.... ;)



Ja årets första dag börjar lida mot sitt slut!

Imorgon är det back to vardagen för min del och jag kickar igång sisådär 05.20.....!!
Sedan är det jobb t.om fredag (som dessutom är en röd dag) men det blir kneg ändå för mej.

Vi åkte hem från fjällen mitt på dagen idag och Nikki sov nästan hela vägen.
Skönt då hon har tendenser till åksjuka och det "värsta" brukar hända med jämna mellanrum... Men denna resan gick bra tur och retur faktiskt!

Har ni avlagt några nyårslöften..?? Det har jag aldrig gjort och inte detta året heller...!

//PIllan


Gott nytt år Pillan!!

Hoppas ni har det bra! Jag njuter av att vara ledig och avslappad.. efter en stressig höst...

Kramar från Eleonor

Söta bilder :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se