Känner mej "beige"



Morning bloggis

Jag är verkligen trött på denna trista januarimånad...
Även om det har varit en "skonsam" vinter så här långt med lite snö och inte alls så kallt som tex ifjol!
Men åhh vad jag längtar till våren med varma solstrålar och det härliga ljuset som fyller mej med energi!

Just nu känner jag mej bara beige och allmänt håglös:(




Har satt in en morotskaka på gräddning nyss så snart ska jag göra ännu en kopp java och avnjuta en onyttig sötsak ;)
Det är i alla fall en tillfällig energihöjare...

Ska även beställa hem lite vårnytt till garderoben. Mest till Nikki då HM hade lite % på sortimentet just nu!

Ha en fin måndag//PIllan


Tack finaste du! Vet att man ibland känner sig beige, men oftast så brukar det kännas bättre redan nästa dag.

Jag tycker i alla fall att du är jättefin!



Shoppa loss nu på HM så känns det snart bättre!

Kraaaam!

Jag känner samma sak, blir så trött. men iof är jag inte helt frisk heller ska snart iväg på provtagning. Hoppas ni får en fin helg! Inte lätt det där med blöjan. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se