Kickstartar dagen



Bästa piggelinkicken, en smothie med hallon och blåbär




Fillan som precis lämnade oss igen behövde såklart en rejäl uppladdning så här på morgonen. Många timmars slalom blir det i helgen!



Citrusfruker ska man verkligen försöka frossa i just nu, dom är underbart goda. Grapefrukten är otroligt saftig och inte alls speciellt besk!


Ännu en afton på gång, Trettondagsafton.
Vad händer hos er denna dag? Själv ska jag jobba precis som vanligt....

Men innan jag åker iväg så ska jag packa för en weekend i fjällvärlden igen. Såklart ska vi upp och hejja på Fillan!
Tyvärr missar jag storslalomen imorgon då jag jobbar förmiddag med slalom på lördag ser vi fram emot:)

Dessutom får vi gäster i stugan som dessutom har fixat med all mat! Det gillas;)

Ha det så bra//PIllan



Vilken trevlig blogg!!! Gah.. så himla gott det där ser ut, bara måste göra en sådan där smothie jag med, ser supergott och nyttigt ut!!! Håller med om det du skriver om grapefrukten, den är jättegod nu tycker jag, inte alls besk. Jag brukar skära den i småbitar och ha i salladen till maten! Sen brukar jag strö lite kärnor ur ett granatäpple i salladen också, supergott!!!



Önskar dig en riktigt fin helg!!



Många kramizar från aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se