Laddar för ny vecka





Bjuder på lite inspiration i form av tjusiga bilder på ett tjusigt hem, från Lantliv.


God kväll bloggis

Här hemma har vi precis dragit ned på tempot och ska ladda om inför en ny vecka.
Min börjar sådär vansinningt tidigt i morgon så jag ska lägga mig om inte allför många timmar!

Den här veckan blir det lite utöver den vanliga lunken i alla fall då jag och en kollega åker till Umeå på torsdag. Kul att få lite miljöombyte, om så bara för en natt:)

Hörrni idag har jag verkligen chockat mej själv....
Jag och två av vänninorna från vinklubben tog och åkte längdskidor, 6 km faktiskt!
Voj voj det är ett bra tag sedan jag stod på så smala lagg kan jag säga! Men så himla skönt det var, knoppen blev piggelin, kinderna rosiga och armarna som spagetti;) Plus ett skavsår så klart...

Ha det gott//PIllan


Hejhej!



Åhh det låter härligt, va duktiga ni är..:)



Lyktan har jag köpt hos Hemlängtan..en Webbutik som finns länkad hos mig:)



Ha en fin vecka

Kram Susanne





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se