Lördag 14 januari



Lilla tuffingen i jeans och söta ballerinisar;)
Dessutom vill hon gärna ha en liten hästsvans i håret nuförtiden, cutie!



Nikki som aldrig kan vara stilla när man ska knäppa av en bild... ;)

Halloj

Nu har jag varit och jobbat ett pass.
Lite trist när det har varit en helt strålande vinterdag.... Mamma har varit hos oss och var ute med Nikki så hon fick åka lite spark.
Vi hittade igen Filippas gamla som är perfekt i storlek och röd!

Väl hemma blev det att ta itu med strykhögen och springa några varv med dammsugaren.

Men ikväll har vi sån tur att vi är bjudna på middag hos papi och mami! Dessutom serveras en av mina favoriter.... Lutfisk! 

Gillar ni det?!

//PIllan


Näe.. bara pappsen i min familj som gillar det.



Full fart på lilltösa! ;-)

Sötis :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se