Nu kör vi...



Yes soft friday!

Lycka är en Ballerinakaka:)



Lycka är att slappa i soffan med lurarna i öronen



Lycka är att äta "chips-middag" !!

Yiiihaa jag måste lägga ut recept på detta soon!



Lycka är att servera i en ny IB Laursen skål;)

Julklapp från min kära moster som annars alltid ger mej IB i ljusroa eller ljungfärg med som nu bröt mönstret med en röd/orange!


//PIllan


Ja! Det lät spännande! Ska testa dina toblerone-muffins ikväll eller troligast imorrn ;)

Ha en trevlig fredagskväll!

Så söta! Hoppas ni har en fin start på helgen! Rätt lugnt här..eller båda de små är vakna. Vad använder du för bildredigeringsprogram? kramar

Vilken härlig fredag =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har barn =)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se