Nya Färger








Lite påfyllning i nagellacksförrådet!

Lóreals Resist & Shine är ett bra budgetalternativ, sitter bra i ett par dagar men sedan brukar jag ta en till strykning.
Vill man ha ett riktigt hållbart resultat får man nog räkna med att lägga runt två timmar för underlack, färgat och slutligen överlack. Men detta är ingenting jag känner att jag har tid med så jag lackar på igen när det börjar släppa...
Och sedan är det dags för omlackning från grunden igen;)

Dessa två har i alla fall nr 551 för det röda som ändå inte är allt för "julrött och nr 430 för det korallfärgade.
Den sistnämnda är min favorit på sommarbruna händer och fötter! Ja så den får nog bli stående i skåpet ett tag då... ;)

//PIllan


Läckra färger!

Gudars vad skönt det är att vi går mot ljusare tider :) Bruna händer och riktigt läckra färger på lacken=I like. Resten av året är jag ganska "mesig" i mina färgval till händerna ;)



Kramar till er

Hejsan :) jag driver en blogg om smink och skönhets så om du är intresserad om sånt skulle jag bli jätteglad om du vill titta in! :) om du ofta får finnar handlar dagens tips om en anledning många tjejjer får finnar, och hur man löser det :)

Ha en grym dag, kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se