Nytt till Nikki





Blått och vitt, visst andas det vår...?
Jag tycker det är jättefräscht och använder gärna själv dessa färger nu på våren.
Tröjorna och jeanstightsen är från HM, koftan ett fynd från Åhlens:)

Jag håller igång hörrni...
Nu har jag precis avverkat ett spinning-pass toppat med några styrke övningar!
Inte speciellt ofta jag kör just spinning men idag kändes det skönt att få "rusa ur" benen som verkligen gjorde sig påminda efter gårdagens längskidor....!!

Lite nytt i garderoben får ni kika på idag och det är alltså Nikkis garderob vi gläntar på.
Där behövs mest påfyllning för tillfället, som hon växer!
Jag gjorde en rejäl utrensning och det blev påtagligt tomt efter alla 74/80 plagg... Ja vissa 80 kan hon forfarande ha men nu är det absolut stl 86 som får inhandlas ett tag framöver;)

Nu ska jag umgås med min kärlek en stund för i morgon åker han på vift igen... :(

//PIllan




åh så fint! :)

Sv: Tack! Idag är det bättre, sköönt! Spysjuka är inge vidare...



Så fina kläder! Älskar det våriga, längtar som busen nu.



kram!

heter hon nikki, eller är det ett smeknamn? :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se