Peppar, peppar ta i Trä



Ännu inga tecken på att jag eller Nikki har blivit smittade....
Men det kan säkert kanske ta någon dag :/

Idag visar sig vintern verkligen från sin bästa sida, massor med snö i träden och solen som strålar, underbart!
Har precis gått en liten prommis med Nikki så hon skulle somna. Sedan bär det av till dagis och kvällsjobb för min del.

A har klivit ur sängen men har ont överallt....

Det snöade väldigt mycket igår så jag har skottat lite framför dörren men sedan har vi en stooor gård som verkligen skulle behöva en avhyvling!
Hoppas hoppas grannen dyker upp med traktorn snart...

//PIllan


Oj oj.. Håller tummarna att ni slipper bli sjuka. För det är verkligen bläk.

Åå peppar peppar ja, hoppas ni slipper åka på magsjukan. Den jobbigast sjukdomen.



Hoppas du får en bra arbetskväll :)

Och God fortsättning!

Kram

Hej finingar!



GOD FORTSÄTTNING!

Usch är det kräksjukan som härjar,

hoppas verkligen ni slipper...det är vidrigt att ha :(



STOR KRAM

Håller alla tummar och tår på att ni inte ska bli sjuka!



Kraaam!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se