Snart kommer John Blund





Lite titt-ut lekar för att speeda ur det sista krypet i kroppen!



Bom-Bom på tv:n (Bolibompa såklart) bäst är signaturmelodin, då kör vi dansa dansa och big smile;)



Myspys i soffan med lelle och dutten...


Go kväll bloggis

Har precis nattat Nikki och nu sitter jag och har mamma-stund framför datorn. Kollar bloggar och sippar på en kaffe!
Kom på att jag bara druckit 2 koppar idag.... ibland kan det bli fem sex stycken!
Så därför fick det bli en liten kvällskopp nu. Har inga problem att ta en kopp kvällstid, vet att många har svårt att sova då men det gäller inte mej.

Nikki har ända sedan och var mini-bebbe lagt sig runt sex halv sju tiden och det är skönt tycker jag! Att ha hela kvällen fri (om jag får uttrycka mej så ) är ett stort plus.
Man hinner stöka undan, kanske träna eller bara ta det lugnt.
Sedan sover hon 12 timmar alltså gal tuppen runt 06-snåret i morgon bitti.... Men jag är morgonpigg så det är också OK!

Ha det gott//PIllan


Åh lilleputten. Vad skönt att hon somnar så tidigt!!

Det tog skitlång tid att lägga Nicole ikväll och jag blev jättesyeressad av att min egentid försvann :(.

Kvällarna är ju heliga :).

Sötnosen!



Förstår verkligen vad du menar med det där egentiden ;-) Tycker också det är skönt och jag behöver verkligen vara i mina egna tankar och pyssla och ha mig emellanåt.



Ha en fin dag!! KRAM

Åh sicken gosa!



Colin lägger sig också tidigt,

njuter också av den tiden på kvällen :)



Ha en fin dag

Kramar Anna

Så söt man kan vara..:)



Låter bra tycker jag, klart man ska kunna säga att man uppskattar lite egentid på kvällen. Tror man blir en bättre förälder om man mår bra och det gör man ju av det!



Må så gott

Kram Susanne

Superfina bilder på lilltösen!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se