Snart tonårs-mami!



Jo jag har fått ihop ett gäng med paket tills i morgon iaf!
Innehållen är både mjuka, hårda och prassliga....




Några visdomsord är kanske på sin plats när man ska bli tonåring, eller vad tror ni...!?
Presentpåsen kommer från Gallerix.




Ja tänk att i morgon fyller min "lilla prinsessa" 13 år!! Det är inte klokt hur snabbt det går....

Filippa som alltid gått All in ända sedan hon var liten, kastar sig in i nya utmaningar oftast utan att blinka.
Hon kunde gå då hon var knappt 8 månader! Fast hon slog sig ständigt och jämt.
Men nästan aldrig nåt grin utan upp igen bara.
Blicken vild av nya äventyr hela hela tiden!

Det känns som Fillan varit tonåring nåt år redan (en riktig tweenie) med trotsigt humör och klarasigsjälvattityd...
Men nu blir hon det på riktigt alltså. Det är verkligen en skräckblandad förtjusning jag som mami känner inför kommande år... som jag sa hon är allt eller inget känns det oftast som!

Jag jobbar förmiddag i morgon så det blir första gången jag inte sjunger och kommer med mjölk och bullar på sängen....
Hon sover istället hos sin pappa inatt.
Men i morgon kväll ska vi ha "tonårs-mingel" här har vi tänkt och då ska vi fira ♥ allt vi kan:)

//PIllan


Underbara presentpåsar! Hoppas Filippa får en toppendag imorgon!! :-)



Kram

Vilka bra visdomsord det kan man inte få förmycket av! Jättevackra packet du slagit in. Visst var det kul med resan allt är betalt nu med :) hoppas ni får ett fint firande imorgon. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se