Tonårs-mingel



Lite bubblor till mammorna och cider till tonåringarna!





Godsaker för alla smaker, kladdkaka med bär, ananaspaj med glass, cake-pops, godis, kräftcrustader, chips och grönsaker med dipp:)



Moi ser till att gästerna får lite gott gott innan kaffet



Mormor och Nikki som smakar på gurkstavarna



Fillans favorit är kladdkaka så en sådan finns alltid med när hon ska firas.
Linda (som var med på nästan hela Filippas förlossning) väntar på att få lite go fika!



Best friends, Matilda & Filippa!!

Ja en riktigt trevlig kväll hade vi i fredags när vi firade Filippas 13-årsdag!
Vi blev sittande i flera timmar runt bordet och gjorde helt enkelt "tabberas" på samtliga skålar tror jag...!

Nikki som i vanliga fall lägger sig tidigt ville såklart också vara med och nattsudda. Men inte sov hon nåt längre i morse för det... :/

Idag har vi haft anledning för ännu fler glada miner då Filippa fick kliva högst upp på pallen i dag, Grattis igen ♥ !!

//PIllan


Härliga bilder från Fillans firande. Och tänk att hon tog guld idag. Wow!!



Kram kram

Gud, vad mysigt ni verkar ha haft! Vi får vänta till i maj innan våran blir tonåring.



Grattis till vinsten, Fillan!



Kraaam!

Tack för en trevlig kväll med massor av gott att stoppa i magen samt trevligt sällskap. Och stort GRATTIS till "GuldFilippa"!!!

Vad mycket gottigheter, mums!! Ha en fin söndag!



KRAM

Det såg väldigt trevligt ut, härliga bilder!



Tack för din kommentar under löpningsinlägget! Då tänker vi verkligen lika ;-) Du förstår mig! ;-) Tack för tipset, detta med skor ska jag verkligen satsa på, känns som det mycket väl kan vara det som är mitt problem.



Hoppas ni har en fin söndag! KRAM

Vilken härlig kväll ni verkar haft!! Och vilken fin tårta!!

Hoppas allt är bra med dig och dina tjejer!!

Kram Eleonor





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se