2 års Kalas

 
 
Massor med rosa i form av ballonger, servetter, glas mm hör väl till när en liten prinsessa ska firas ;)
 
 
Det nya fina fatet som jag lovat att visa!
 
 
Födelsedagstjejen i egen hög person!
 
 
Årets tårta blev lite av en repris sen ifjol, jordgubbar och hallon plus massor med grädde såklart!
 
        
 
Det blev faktiskt riktigt fint väder så altanen blev väl använd. Här är Katarina och lilla söta Ellie
 
 
Fler gäster som njuter av solen, papi, Carina, Linda och Tim!
 
Ja nu är jag fullproppad med socker fast det gått ett dygn..... Började även denna förmiddag med lite fikagäster!
Vi hade iaf en väldigt lyckad dag och en Nikki som var SÅ glad och nöjd med alla sina presenter och gäster!!
 
På kvällen smet jag iväg på en riktig tjejfest men den får ni "hänga med på" en annan dag!
 
//PIllan


Åh, stort grattis till sötaste tjejen!

Kramar från oss!

Mys med kalas ! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se