Allt är rosa...

 
Här hemma pågår förberedelser inför morgondagens firande!
 
 
 
 
Själv laddar jag kroppen med jorgubbar och havremjölk, rosa såklart....
 
Ja jag far omkring med dammvippan i ena handen tejp och paketpapper i den andra samtidigt som jag bakar det sista! Har nyss varit och handlat och fick med mig ett bedårande kak/tårtfat (rosa...) model IB Laursen hem, ni får se det snart ;)
Just nu är vädret inte så bra heller så perfekt för detta stök.
Igår däremot hade vi en riktig kanondag så en hel dag i solen bidde det, lovely!
 
Nikkis små kompisar kommer mitt på dagen i morgon så hoppas att vi får skapligt väder. Så mysigt om man kan ha dörrarna öppna så dom kan springa som dom vill :)
 
Nu mera fixelifix!
 
Kram PIllan
 
 
 


Hääärliga rosa foton:))) Kul med kalas! Och drinken ser både god och nyttig ut:)) Kul med ett nytt kakfat, det vill jag gärna se:)

Största kraaamen aka

Vad roligt med kalas! Och kakfat från IB Laursen - då kan det inte vara annat än superfint! De har ju så mycket fina saker.

Kram och ha en fin kalasdag imorgon för Nikki!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se