Det är Sommar

 
 
Filippa har varit i farten med kameran och visst var det härliga sommarbilder på henne själv!
 
          
 
              Lilla Nikki poserar i sailorklänning och glajjorna på svaj :)
 
 
 
Själv tar jag det riktigt soft med en tidning och en glass när det bjuds på sommar!
 
Har ni det bar i semestertider?!
Idag tycker jag verkligen att det blev en riktig sommardag! Vi har bara hängt på hemmaplan och fixat med altanen (sommarens stora projekt). A har varit flitig så nu är nästan hela räcket på plats.
Har vi tur med vädret så kanske vi kan inviga nu på lördag när Nikki har kalas!
 
Nu ska jag måla naglarna och dricka en kopp te.
 
 
//PIllan
 
 


Vad underbart det både ser ut och låter! Skönt att ni kan njuta av sommaren ordentligt :-)

Kramar

Härliga bilder :)
Hur gamla är dina döttrar ?
Ha en fin kväll

Fina bilder på tjejerna!

Oj att lillan redan fyller två...
blir det kalas med tjocka släkten på lördag?

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se