Men se solen...

 
Nu blommar pionerna även hos oss!
 
 
Hittade vasen på IKEA, precis en sådan som jag var på jag efter! 129 pix tror jag att jag betalade och det fanns även en större variant.
 
Jo men vid 14-tiden idag så kom den tillbaka, solen! Helt underbart måste jag säga :)
Fast jag klockade och jag kunde sitta ner i ca 75 sekunder som längst sedan var det att springa och leka med Nikki eller så var det Fillan som ropade efter nåt....
Curlande Hönsmamma Jag ???! Suck
 
Men nu är iaf resan bokad och betald och då ska minsann den här kroppen bara ligga ner och ögonen ska stirra in i glossiga magasin och pocketböcker en hel vecka. Dessutom All Inclusive så bara att knäppa med fingrarna och drinken och maten ska serveras vid mitt bord ;)   !!!
 
Kram PIllan


Å så härligt. Var reser ni?

Svar: Vi reser till Turkiet. Har inte varit där på 16 år och Fillan ville gärna dit så why not...Annars är jag ett riktigt Spanienfreak :)
Pernilla/Pillan

Gud vad härligt att ha en resa att se fram emot - man behöver SOL och värme för att klara vintern! Vart blev det?

KRAM

Ååååh vad himla fint!!! Vackra pioner och vasen passade perfekt till dem!!! Låter heeeeeelt uuuuuuunderbart med en resa!!! Tur nog har vi haft fint väder hos oss här på eftermiddagen, såååååå skönt att kunna gassa lite sol:)))

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Härligt med sol och resa!! Låter ljuvligt! Hoppas du får slappa en massa då!! KRAMAR





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se