Mys för två...som blev tre!

 
Inför OS-invigningen hade vi bullat upp med lite plock för en mysig lugn afton....
 
Sent sitter jag här och skriver och det har faktiskt landat lite vin i magen även denna kväll! Har njutit ett par timmar i fina tjejers sällskap men det blev bara en kortis då A är bortrest och mamma stannade hos mej för att vara med Nikki en stund.
Skönt ändå att umgås en stund med tjejerna och ikväll hade vi höstfeelings med tända ljus då vädret helt slog om och liknade precis en mörk oktoberkväll!! Men imorgon utlovades sol, och varma grader så Fingers crossed kanske blir det playan i morn!!
 
Bilden och överskriften är sedan fredags kväll. Jag och A planerade en lugn tv/mys/ätar-afton framför OS och vid 20-tiden gick han och Nikki för att natta. Jag dukade fram gott plock i form av rökt lax, parmaskinka, ost kex, olika inlagda delikatesser och en flaska rött. Efter en stund hör jag små snabba fötter på övervåningen och efter ytterligare några minuter kommer pappa och barn ner för trappan... Liten blir överlycklig över det dukade bordet och sätter genast igång med att smaska brieostar, skinkor och inlagda kronärtskockor!!
 
Jomenvisstserruuuu.. det var den lugna kvällen det, fast mysigt blev det ju såklart ändå!!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se