Ny vecka & lite nytt till armen

 
Har köpt på mig lite tingel, tangel och här i vit kombo. Blandat från Gina och HM
Förr om åren handlade jag smycken jämt och ständigt men jag har liksom kommit av mej... men det är ju så kul!
 
 
Jag visste väl att de lediga veckorna bara skulle rusa fram och det är ju precis så det är! Men än är det flera veckor kvar men vädret är ju blä så dagarna liksom bara går.... :(
Vad hittar ni på, är det stranden som gäller eller är det bara hemmalunk med grå moln...??!
 
Jag och en vän till mej tänker försöka åka till Östersund någon dag denna veckan för att mysa lite på "Stråket" som är obligatoriskt veckan innan Storsjöyran. Hoppas bara vi kan tajma in någon dag, skulle vara så mysigt med en väninna-dag med ett kallt glas vin och bara spana på folklivet!
 
Nu ska jag förbereda middagen!
 
//PIllan


Snygg kombo! Jag brukar bära precis samma fast mina är från Kappahl istället för H&M. Vad komiskt!! :) Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se