Poppis på kalaset!

Dessa maschmallows-klubbor gick åt som smör bland barnen. Jag ställde dem i en liten hink fylld med strösocker.
 
Först klipper eller skär man ett litet snitt i mashmallowsen där du sedan sticker i sugröret. (jag köpte pappers-sugrör på Lagerhaus)
När du är klar med alla stoppar du dem i kylskåpet en stund så fastnar sugröret bättre.
Smält vit choklad över vattenbad och droppa ev i karamellfärg.
Dags att plocka fram "klubborna" och doppa dem i chokladen. Den stelnar snabbt så jobba ganska fort!
Sedan bara att strössla på med valfritt strössel. Hade bara jordgubbsströssel med det finns ju massor av fint!!
 
 
Jag tänkte aatt dessa klubbor blir ju fina att ha på bordet men antagligast lär väl barnen rata dem (mest troligt ta en tugga och sedan var det roliga slut...) men så fel jag hade!
De åt säkert tre fyra stycken var!!
 
Så om ni tillåter era barn att äta godis så är detta mitt kalas-tips!!
 
//PIllan
 
 
 


Men ååååååh så söta klubbor!!! Förstår att barnen blev överlyckliga över dem:)))) Lyckat kalas med andra ord:))) Och vilken sockersöt liten tjej:)

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Vilka söta:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se