Rulla gräs...

 
Nej den här bilden har inget med dagens inlägg att göra..... Tyckte bara den var så fiin så jag delar med mig ;)
 
Vi har haft några intensiva timmar jag och tjejerna! Tyvärr hann vi knappt med någon shopping så jag får helt enkelt ta en egen dag bara jag och springa i affärer, lika så skönt tycker jag...!
 
Väl hemma har jag, A och ett par vänner slitit med att rulla ut färdig gräsmatta.
Helt otroligt egentligen, kommer i rullar med lastbil och sedan är det bara att rulla ut och vattna!! Ja sen återstår ju att se om det tar sig eller ej men lite häftigt är det iaf!
Ja och detta gräs ska jag återkomma om när hela projektet är klart.... detta är nämligen helt och hållet A:s idé och det är en aning crazy måste jag säga...!! Men som sagt snart får ni se :)
 
Kram PIllan


Så vacker hon är din dotter, jättefin bild! :-)

Så fin hon är! Och lik sin mamma...!

Rulla på, rulla på!

Kraaam!

Så vacker hon är!

Hoppas ni får en riktigt härlig helg!!

Heeeeeeeeelt otroligt vacker bild, sååå fin!!!!! Puh det låter svettigt med allt rullande, fniss:))

Kraaaaaaaaam aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se