Toppendagar!

Efter regn kommer solsken! Filippa blev så glad så hon slängde av sig kläderna och tog ett skutt ut i vattnet!
Badtermometern visade på..... 15 grader!!!! Brrrrrr....
 
 
 
 
Såpbubblor hör sommaren till och här skymtar båda mina föräldrar med papi i förgrunden!
 
 
 
   Tunnbrödrullar med grillad korv över öppen eld smakar xtra gott!
 
Nu är vi hemma igen och åhh vad jag älskar att komma hem till mitt eget hus!! Även om jag bara varit borta ett par dagar.... dessutom speciellt då A städat hela huset, lovely!!!
 
Stackars lilla Nikki blir alltid så åksjuk och så även denna dag, lilla skrot fick upp hela middagen efter bara ett par mils bilåkande :( 
Nu är hon nybadad och vi ska mysa med kvällsfika framför allsången!
 
 
Gudagod blåbärstårta som vi firade mormor med!
 
Vi har haft skapligt väder och idag strålande sol, vem kunde ana det ?! Jag har till och med hunnit med en löprunda och två rejäla PW.
Tummen upp för alla tillfällen till movement :)
 
Vi ses snart
 
//PIllan
 
 
 
 


Åh, vad härligt! Hoppas på sol här också nu...

KRAM

Så mysigt ni ser ut att ha haft det. Borta bra men hemma är alltid bäst :-)

Hej !
Allt bra med dig ?
Jag ville bara tipsa om att man nu kan vara med och tävla i min blogg om en drömvinst från miinto.se. Alltså, du väljer själv vad du vill vinna och ojojoj vad det finns fina grejer att välja på både till tjejer och killar ;)

Titta in och tävla om du är sugen !

http://moonzanna.se/2012/june/tavla-om-din-dromvinst.html#comment

Ja men det låter ju alldeles strålande:) Trevligt umgänge, bad, god mat och mys och dessutom motion - kan ju knappast bli bättre:))) Hääärliga bilder!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Underbara dagar med familjen!
Din stora tjej är då verkligen ingen badkruka...
Blåbärstårtan ser ju galet goood ut!!!!

Stackars lillan som blir åksjuk :(
Många kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se