6 Juni





Nikki tar ett mellismål och tittar på flaggan som hon stolt viftade med (och sov middag med) när jag kom hem från jobbet!

Hur har ni det på Sveriges nationaldag?!
Själv har jag knegat halva dagen och Ja jag är mycket bättre idag :)
Till lunch åt eller snarare drack jag en cola, inte så hälsosamt men jag var inte sugen på mat alls...
Men nu till middag smällde jag i mej desto mera, stackars magen gick nog in i chock!

Har försökt att natta Nikki i en timma men nu ger jag upp och låter henne härja tills hon stuupar i säng ;)

Kram PIllan


Sv: Ja då förstår jag verkligen att det är extra kul att se den! :-)



Vad söt hon är! Hoppas hon somnade gott tillslut ;-)



KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se