Dagens, två fräscha..

 
Dagens första fräsching... ;)
Nja nu var det mest looken jag syftade på, vita jeans och ljusblå blus. Toppenfärger och plagg när det är sommar fast ändå inte speciellt varmt ute!
Gamla godingar ur min garderob tror iaf blusen är från HM...
 
 
Tisdagens andra är min middag! Sommarens godaste machesallad, avocado, röd lök, tomater, rädisor (så gooda just nu) toppat med vitlöksfrästa kräftstjärtar!
Snabbt gott och nyttigt!!
 
Hallå bloggisar
 
Hoppas ni alla har en bra dag och att ni i söder inte regnat bort... Här har solen visat sig men det blåser som tusan...
När jag hade jobbat klart så hämtade jag Nikki hos mamma som hon sovit hos. Vi tog en tur till lekparken men brrr vilka vindar :(
 
Nä nu ska lilla skrot och jag dela på en skål med popcorn och kika på säsongens första Allsång!
 
//PIllan


Jag stoooooorgillar dina dagens fräschingar men det är allt tre sådana som jag ser det för bloggerskan är en riktig snygging också:)) Fräscha sommarfärger - snyggt!!!

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Åh vilken ljuvlig sallad. Och kvinna med såklart :)!

Vi fick en jätte fin eftermiddag och kväll, så jag tog mig i kragen och begav mig ut på en joggingtur! Kramar

Ja det var verkligen två fräschingar och jo, det är du också! Snygging! Verkligen fint med ljusblått och vita jeans. Ja fy, hoppas det blir VARMT snart ändå, så vi kan ha på oss klänningar och annat somrigt också.

Hoppas du har en fin kväll! KRAM

Mums :)

vad lik lillflickan är dig :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se