Fina Fredan´





Dagens lilla sötnos, Nikki med sosken i blick;) Eller nja det där med solen var ju inte riktigt sant idag men...



Skönt va med fredag och den 1 juni!! Nu ska ju sommaren liksom starta men jag hade hellre sett en repris av förra fredagens väder tack!
Herregud på vädret hotade dom med snöblandat i morgon !!! WTF :(

Vi ska i alla fallha en liten sammankomst med kollegorna och grilla i morgon och jag bangar inte ur pga av kylan.
Nä fyller upp en termos med gluwein eller nåt i den stilen och gör det bästa av situationen!



                   


                     En liten ros i kruka utgör helgens blomster på matbordet


Ikväll har jag bara tänkt mej att slappa framför tv:n och såklart se finalen av Let´s Dance.
Har faktiskt sett de flesta programmen i vår och jo Anton är nog favoriten inför kvällen. Även om Molly säkert har utvecklats mest så gick ju Hysén in och var grym redan från start!!

Vad hittar ni på i helgen?

//PIllan


Sötaste Nikki med underbara ögon!



Här fylls helgen med ett 20-års och ett 40-års kalas och såklart fotboll!



Kraaaam!

Ja usch vad tråkigt detta är!! Hoppas verkligen att ni klarar er från det snöblandade....



Men snart är den tillbaka - sommaren alltså! :)



Heja Hysén! Kramar

Sv: Eller hur, det är enklare när de fått leva ett fullt och gott liv. Det var ett fint sätt att säga hejdå på idag.



Vilken fin bild på Nikki! Och jag ser också Let's Dance - kan dock inte bestämma mig för en favvo ;-)



Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se