Försöker göra fint...

 
 Rött, blått och vitt i en söt liten bukett!
 
Stora fixardagen för min del (enda lediga i midsommar...)
Städa
Eventuellt dra av köksfönstren en gång till, tummen ner för allt pollen just nu!!
Fortsätta måla räcket till altanen
Åka på växthuset och köpa lite fler perenner
Baka nåt gott till mej själv att smaska på i helgen
Trängas på ICA....
Köra dubbelt träningspass ikväll!
 
 
Sessan söt älskar oftast alla blommor jag köper eller plockar hem. Tugga och dra är hennes melodi...
I den här buketten är det ax som pockar på hennes uppmärksamhet!
 
Ska försöka att hinna med så mycket som möjligt utan att stressa.... hur gör man då liksom?!!
 
//PIllan
 
 


Hej och välkommen :-)

Vad snygg du blev i håret!
Skönt att få det i ordning!

Hoppas du får en bra helg trots att det inte blir traditionellt firande.
Det blir det nog inte här heller som det ser ut nu...

Kram

Hej! Fin blogg!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se