Förvaring

     


Go kväll

Har precis kommit hem efter en eftermiddag i solsken och med skrålande studenter! Hade ingen vi skulle uppvakta men det är alltid roligt att ta en titt på de "nybakade" ;)
Det skrålades och sjöngs från lastbilsflaken och skumpa sprutades så Filippa blev alldeles blöt....
Nikki var mest intresserad av alla ballonger som släpptes upp i luften när dom kom ut och sjöng.

Kunde konstatera att det inte är som när jag tog studenten (20 år sedan iår... huva) då hade vi minsann övat studentsången flera gånger och kom ut på trappan sjungades just denna. Nä nu för tiden kommer dom ut skrikandes tjallalala...?!
Vi hade också väldiga restriktioner om att absolut inte lämna skolområdet innan klockan var slagen men idag såg jag flera vita mössor springades i affärerna tidigt i morse.

Ja ja det var bättre förr  ;)




Lite ny förvaring för leksaker bland annat har kommit på plats i tv-rummet.
Snygga tygboxar som jag köpt på Boom (inredningsaffär)


Nu ska jag dra på dessa "babyfoot" på mina tassar och bänka mej framför fotbollen. Gissar att det blir en riktig nagelbitare ikväll!!

//PIllan


Snygga förvaringsboxar! Du måste berätta vad du tyckte om Baby Foot!



Ha en mysig nagelbitar-kväll! Kram

Åh vilka superfina förvaringsboxar - vill ha!!!! Ja visst är det härliga tider med studentfirande, jag har också varit på firande idag, underbart:)



Kraaaaaaaaaaaam aka

Snyggt!!



Och eller hur - när jag tog studenten sjöng vi också studentsången, hörde den inte alls på stan häromdagen?! Den hör ju till ;-)



Såg mailet - svarar dig i helgen, inga som helst problem ;-) ! KRAMAR!

Verkligen supersnygga! Hoppas lördagen bjuder på nåt skoj!? kram

Vad fina dem var:)

Fungerar babyfoot?

Supersnygga!! Och vilken fin svart vägg ni har i TV-rummet!!

fint ni har det hemma :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se