God Morgon...

 
Tror jag gått bananas på blått och vitt just nu... här är iaf pics från vårt sovrum denna morgon...
 
 
 
God morgon lördag!
 
Skönt att ligga och dra sig en stund och speciellt när man blir väckt så tidigt varje morgon....
Klockan 10 startar i alla fall 2 -milsloppet som jag har tänkt mig att medverka i idag och jag hoppas hoppas att det inte blir regn...
Igår förmiddags var det ju jättefint väder och jag njöt av att få ligga ner en stund och sola mej! Fast hjälp vad mycket bromsar som attackerade mej :(
Blir tokig på dessa "gynnare" !!
 
 
Ikväll har jag bjudit hem några girls för lite vindrickning!
Ska bli mysigt, längtar efter lite tjejsnack och skvaller ;) 
 
För man kan ju inte bara sitta och vänta på att värmen ska komma för att man skall kunna grilla och umgås osv
Nej nu är det bara på´t liksom, det är ju för tusan sista juni idag!!
Just att spontanbesöka varandra med en flaska under armen är väl precis det man sitter och längtar efter när snön ligger i drivor utomhus och alla sitter hemma hos sig och kurar...
 
 
 
 
 
Lite nytt i sovrummet är dessa mörkläggningsgardiner från Hemtex. Helt perfekta att bara dra för när solen är för stark ! Vi har sol i det här rummet hela eftermiddagen och kvällen så det blir annars väldigt varmt..
 
 
Nä nu blir det upp och hoppa och ladda med en rejäl grötfrukost om jag ska orka mej runt de 2 milen ;)
(fast jag kolhydratladdade igår med en pizza oxå...)
 
Kram PIllan


Vilka fina sängkläder, blå-vitrandigt är så fräscht! Lycka till på rundan idag och hoppas ni slipper regnet. Här regnar det och blåser idag, men precis som du säger så är det bara att acceptera och göra det bästa av den "sommar" vi har :-)

Fint!

Tack fina du :)

Så snyggt ni har det,
älskar en sådan där plankvägg ni har bakom sängen.
Vill göra om lite i vårt sovrum men tänker först göra klart mina projekt på nederplan. Det går trööögt!

Ha en mysig kväll med girlsen!!!

KRAN

Vad har du för kamera? :)

Kramen

Vi har likadana mörkläggningsgardiner i sovrummet.
Vi är helgarderade där med persienner, mörkläggningsrullgardin och mörkläggningsgardiner :).

Vilket bra bloggflyt du har, kul!

Såna lakan har vi också, så himla sköna. Tycker om när det verkar som om lakanen är manglade och dom blir lite... hårda och styva. Härligt!

Låter som om du hade en underbar helg med tjejerna, mysigt.

/S





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se