Njut en smula..

 
                     
                                En kopp kaffe i solen
 
 
Jag sitter och njuter av en lugn midsommarförmiddag igår innan det var dags att jobba!
 
 
Ja ibland måste man (åtminstonde jag) stanna upp och bara njuta!
 
Njuta av solen som skiner
Njuta av den härliga grönskan och alla blommor som växer
Njuta av att må bra
Njuta av att ha en fin familj
Njuta av en kopp kaffe....
 
 
Ta hand om dig
 
Kramar PIllan
 


Att stanna upp för att njuta är gott att göra.

Ha ne fin dag

Ja ibland får man stanna upp och njuta extra av livet, i stort och litet.
Kram

Ja det är verkligen viktigt att stanna upp ibland och bara njuta av allt man faktiskt har. Hoppas din gårdag var bra! Kram

Fina du!
Njuta bör man om så bara för en stund ibland!

Kram kram!

Ja! Man ska njuta och stanna upp ibland;) det glöms lätt bort! Fin klänning du har!

ÅÅHHHH vilken suuuuuuuuuuupersöt bloggerska i snyyyggaste klänningen - vill ha!!!! Verkligen superfin!!

Önskar dig en riktigt fin midsommardag!!

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Helt rätt! Det ska jag öva mig på med=) Mindfulness=)

Lovely :-) Ha en fin midsommardag!

KRAM

håller med :)

Man ska njuuta! Av allt..och lite till! :)


härligt :)

Såå viktigt att stanna upp och njuta av stunden!
Vad fin du är i klänningen och muggen som matchar perfekt till:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se