Rullar fram...



En helt fantastisk buffé stod framdukad! Det fanns massor med mumsiga sillsorter,nubbesallad, laxar med olika såser (speciellt måste nämnas rökt lax med hjortronsås!), sallader av olika slag, marinerad fläskfilé, potatissallader, bröd, ostar och kex!
 



Nikkis favoriter var kex, jorgubbar och vattenmelon;)





Alvin och Nikki myser en stund i fönstersmygen, sedan var det full fart hela kvällen!




Bästa värdinnan A i full färd att duka fram till efterrättsbordet




Åh ni skulle ha fått smaka blåbärsmousse-tårtan, yummie!!! Ja resten med för den delen....




Vissa gäster tog till alla knep för att smöra för födelsedagsbarnet...  ;)  !!


Jag och Nikki är just hemkomna från ännu en fantastsik födelsedagsbjudning! Fortsätter det att dugga så här tätt mellan tårtorna kommer jag att rulla fram snart....
Vår vän Micke är numer 5.... NÄ jag menar fortfarande 18 år fast med 32 års livserfarenhet!!!

A är på fiskeresa och Filippa är på annan ort för övernattning hos en kompis så jag och mini förlustade oss på egen hand :)
Så nu hoppas jag verkligen att hon tar sovmorgon i morn så den här överjästa mamman får smälta maten i många timmar!!
 
Tack så mycket för en jättetrevlig afton!

//PIllan



Men så mycket gott!! Kan tänka mig att du rullar lite smått :).



Hoppas ni får en mysig söndag! Kramar

Salladen såg riktigt fin ut. Härliga glimtar:)

Vilka härliga bilder, så mycket gott!! Kram!

Åh så mycket gott!!

Kul att du tänker på mig inland :).

Kram på dig

Men Grattis Pernilla till veckans blogg!!! Kul!

Kram!

/ Malin

Men vilken fantastiskt vacker tårta! Ser ut som taget direkt från ett matreportage i ett glossigt magasin.

Såg väldigt gott ut! :) Kul, förresten att du också har långt hopp mellan dina barn. Min dotter är 12 och får ett syskon om några veckor... :)

Oj vilken härlig fest, så mycket gott det bjöds på :D

Ojoj vilka bakverk! Snacka om att man blir sugen =)

Oj, så mycket gott det var på den festen! Roligt med "frisyren".

Gud vilka härliga bilder! :)

vilken härlig blogg! här kommer jag kika in igen!!

Åh skulle inte du kunna ge mig receptet på den där potatissalladen? Skulle vara jättesnällt för jag tänkte göra en sån imorgon men vet inte hur man ska göra/vad man har i så såg jag den bilden här helt plötsligt :D, skriv det gärna som en kommentar i min blogg isåfall! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se