Snart Sommarlov



Examensklänningen har hängt framme på en galge i ett par veckor nu.... Det var ett väldigt bestyr innan vi fick tag på den rätta!




I morgon torsdag ska den äntligen få träs över huvudet på finaste Fillan!
Klänningen är klickad hos Nelly.com




Matchas med mamis träklackar! Perfekt när mina skor passar Fillan och vilket bra betyg till mej va?!


Ja i morgon ska äntligen Filippa få sitt efterlängtade sommarlov. Men det satt hårt inne... aldrig har dom väl gått så här långt in i juni!
Minns när jag var liten så en enda gång gick vi till den 10 juni (min födelsedag) och det var verkligen en låång vårtermin...

Första gången jag inte får fota Fillan innan hon beger sig mot skolan inför avslutningen :(
Jag börjar jobba tidigt så hon sover hos mormor och morfar inatt. Men jag tar med kameran så kanske hon kan titta förbi jobbet efteråt , vill ju gärna ha några pics från alla år liksom ;)

//PIllan


Å hon kommer bli så fin i den outfiten! Hoppas du får några bilder på henne, förstår verkligen att du vill ha det :-)



Kram!

Men vilken fin klänning, gillar den verkligen. Vilken underbar färg!



Kram

så vackert! Du armbandet finns på smartgirl.se kramar

Ååååh vilken suuuuuuuuuuuuuuperfin outfit!! Älskar allt, både klänning o skor, gah... så himla fint!!!!



Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Fin! :)

Riktigt fin klänning!

Jag hittade din blogg via blogg.se (som säkert många andra denna veckan). Det som tilltalade mig var verkligen din blandning av vad du bloggar om. Sen vet jag att det är mkt roligare om folk skriver en liten rad när man tittar in. Så vem vet, jag kanske tittar in igen! =)
/ Cattis





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se