Sommarfavoriter

Loréals BB cream
Det är verkligen en wow-kräm!
När du trycker ut en klick så är den typ bara vit men med små små färgkulor. Vid inarbetningen i huden så får nu en finfin färg som inte alls är så täckande och perfekt sommartid.
Dessutom spf 12
 
 
Victoria Secrets underbara kroppslotioner kan jag inte få nog av..... Denna med en doft av jordgubbar & champagne är min favorit i sommar!
 
 
Till mitt hår använder jag flitigt Moroccan oil just nu. Passar både i fuktigt och torrt hår
Välgörande och med värmeskydd!
 
Ja idag bjuder jag helt enkelt på mina "skönhetsfavvisar" ! Skulle ju kanske ha varit trevligt med några härliga sololjor som tips men det känns just nu överflödigt.... :(
 
Har ni några must haves i badrumsskåpet?!
 
//PIllan


Oh, kul med tips!! Jag tänkte lägga ut ett idag - Elisabeth Ardens Eight Hour Cream :-) Köpte den häromdagen men har haft den i många år tidigare. Funkar till allt och lite till - eksem, myggbett, nariga läppar med mer... :-)

Hoppas du har en fin dag!! KRAM

Intressant den cremen! Jag kör ju på Araganolja som jag gillar skarpt. Tack för fina kommentaren, jag tänker mest på att ögonen lyser som en alien :) så trött kram

Jag tokgillar också Morrocan Oil och jag tycker den luktar SÅ GOTT också :-) Vart shoppar du Victoria Secrets produkter ?

Sv: Ja, det undrar egentligen jag med! När det blåser på känns det som mars... Men annars har vi haft en bättre dag än på länge här, så det finns hopp! Hoppas detsamma gäller för er.

KRAM

Vilka bra tips, det tackar vi för!

Tack för tips! Alltid kul att läsa om vad andra har för favoriter och kanske våga sig på att testa något nytt! :) Eller testar nytt gör jag ju nästan hela tiden då jag ständigt tror att det finns något som är bättre än det jag har.... :). Kramar

Ska kolla beautyplanet! Köpte ett läppglans från Victoria Secret (på en mellanlandning på en flygplats för nåt år sedan, minns inte vilken) och det gillade jag mycket. Är dock det enda jag testat från detta märke. Laddar du för Tvåmilsrundan ikväll eller ? :-)

Jag använder bara lotions från VS (bunkrar upp under utlandsresor), de är himla fräscha och återfuktar super! Även deras läppglans är beroendeframkallande. Precis som du använder även jag MoroccanOil och sedan är jag svag för Essies fina lack i glada färger! :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se