1 Mars





Söta små knoppar som börjar spira, passar utmärkt så här den första mars. Fatet är nytt och jag gillar det mucho:)


Wow snön har verkligen börjat dra sig tillbaka idag.
Slask, plask och glada barn ja iaf Nikki som verkligen gillar att hoppa i pölarna!
Nu är det galonkläder på om dagarna.

Idag har jag gjort något som inte är allt för vanligt när det gäller mej....
Jag sa ifrån och sa precis vad jag tyckte och tänkte om en situation som uppstod där jag kände mej orättvist behandlad!!

Jag brukar ofta bara "ta det" och liksom ja ja hmmm jo men okej....

Men idag hade jag eldat upp mej en stund och tänkte att det är faktistskt dags att säga vad jag tycker nu och jag hade inget att förlora utan om jag fick mothugg så kunde jag ändå gå vinnande ur "striden" då bollen liksom låg hos mej....

Ahhh så skönt det var! Utan att alls bli arg så talade jag sakligt bara rätt upp och ned om vad jag tyckte, Very Najs!!

Så nu tar jag och myser ner mej i soffan

//PIllan



Härligt att du stor på dig! Det skulle jag också behöva bli bättre på.... Och så underbart med små spirande knoppar som fått flytta in. Jättefint fat!



Hoppas du har en skön kväll! Kram

BRA gjort!!!!!!

Att du sa vad du tyckte!!!!

Svälj inte allt ut med det bara! Kanon bra

Starkt gjort (även om jag inte vet vad det gällde).

Jag kan också vara dålig på att stå på mig tyvärr.



Sov gott!

Härligt att höra, att du stod på dig och sa vad du tyckte! Det vill jag bli ännu bättre på, så du gav inspiration ska du veta.



Kram till dig!

Åhhh jag känner så igen mig, är precis som du att jag ofta bara "ta det" med några grymtande.. men när man de gångerna gör som du gjorde nu och säger ifrån så känns det jäkligt bra! Toppen att du stod på dig!



Vilken härlig bild, så fint med knoppande grenar och fatet var ju supersnyggt!



Ha en fin helg!



Kram/Anna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se