Doing this tonight?



           

Ett par veckor gamla pics men nog doftar det fredag om dessa:)


Idag blir det utbildning hela fredagen för min del, jobbrelaterat Yes.
Har inte plockat upp någon idé för kvällens middag, kanske det helt enkelt blir ett resturangbesök;)

Vad hittar ni på?

//Kram PIllan


Sv; Ja, det är verkligen underbart! Härligt med champagnekväll, det förstår jag att du ser fram emot!



Hoppas du fick en trevlig kväll, med vad det nu blev för gottigt till mat :-)



Kram!

Här blev det kassler Bombay till middag. Inte igår man gjorde den inte. Men gott!



Ha så skoj ikväll med bubblorna ;)

Kram!

/ Malin

malinedlund.blogg.se





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se