Gör det bästa av situationen




Startat upp morgonen med att sova till 07.00, det är sovmorgon för mej!
Boostar kroppen med C-vitamin i form av nypressad juice


          

Tar hand om kropp och själ, ansiktsmask, hårinpackning, pedikyr, manikyr och en het dusch!



Fredag och detta hade kunnat startat bättre och sämre...
Bättre om jag hade känt mig frisk och redan kört både spinning och styrketräning
Sämre om jag legat nerbäddad med feber och huvudvärk


Nu har jag hostan från he... men är inte sjuk sjuk utan är ändå på benen och tänkte att jag försöker pigga upp mig med lite hemma-spa!
Jag känner mig i alla fall lite fräschare även om min ork inte är den bästa.






Ska sätta mig i bilen för en fredagshandling. Det ska laddas med massor med frukt och även några förkylningspreparat. Antar att mitt immunförsvar är ordentligt nedsatt efter två månader av ständigt återkommande baciller så jag är beredd att ta till alla medel nu!

Ha en riktigt skön fredag!!

//PIllan


Hoppas du mår bättre snart!! Härliga bilder! Ser mysigt och fräscht ut!

Kram Eleonor

Åhh så mysigt det ser..hoppas du piggar på dig snart igen:)



Kraam susanne

Usch och fy för bacillusker.... Hoppas du kryar på dig!! Men du ser ju suuuupersnygg och fräsch ut som det är redan:))) Låter som en lovely morgon med hemma-spa:))



Önskar dig en finfin helg!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Du är fräsch som en nyponros!



Hoppas verkligen att du motar bort alla baciller nu!



Kram!

Du ser verkligen superfräsch ut!! Hoppas du klarar dig ifrån de värsta baseluskerna. Härligt med lite hemmaspa.



Kram

God morgon!

Din stackare, i år verkar det finnas en ovanligt seglivad och aggressiv förkylningsbakterie för jag tycker att många varit hängiga månad efter månad... Men nu MÅSTE det ju vända snart, jag håller tummarna för dig att du vaknar pigg och fräsch som en nyponros idag :-)



Låter ändå som du hade en skön fredag med hemmaspa och du ser väldigt fräsch ut omständigheterna till trots!



Kraaaaam

Krya på dig Pillan! Fast jag håller med ovanstående att du ser superfräsch ut trots bacillerna :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se