I kväll smäller det!




Ja ikväll kommer det sannerligen att smälla av en och annan champagne - kork!
Vi ska nämligen ha "skumpa prova afton" :)

Ska bli supertrevligt och något som jag verkligen sett fram emot. Tänk att bara få njuta av dessa goda bubblor i massor med olika sorter tillsammans med ett gäng härliga gilrs!

Senast vi träffades hade vi Amarone afton hemma hos mej. Här kan ni läsa om det:)

Dresscode för kvällen är såklart klänning och jag har letat fram en gammal goding som jag senast hade på en glamourfest som vi hade för säkert 9 år sedan.
Har inte testat den ännu så fingers crossed att jag kommer i den!!

Ses i morgon//PIllan


Men oj så kul!!! Bara måste få se dig i fina klänningen, snäääääälla!!!



Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Tråkigare kan man ha det än att ha champagneprovning! :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se