Schlagerpump & Singelmamma



Hi Hi snygg va... ?! :)
(note to myself, gör ren spegeln från små fingeravtryck och dreggel...)


Var på schlager-pump och då brukar det ju såklart vara obligatoriskt med dunboa! Men i år körde jag en annan taktik och pushade för kvällens "vinnare" nämligen mej själv;)

För övrigt trodde jag att jag var helt återställd från förkylningen men idag är halsen tjock och jag har fått tillbaka rethostan.... Morrrrrr
Jag har verkligen tänkt att träna mycket de närmsta dagarna så om jag inte är sämre i morgon kör jag på som tänkt!

A tar med sig Nikki och åker till Dalarna för besök hos farmor och farfar så jag blir helt enkelt singel i helgen...
Men lugn jag ska jobba mestadelen av tiden. Sedan har jag planerat att städa kylskåp och skafferi, jippi   eller not!
Men det måste ju göras så lika bra att passa på när jag är själv.

Hoppas ni har en roligare helg att se fram emot (det har jag nästa helg)

//PIllan


Ha, ha - härlig tisha!



Hoppas du hinner njuta lite av din solo-helg också så det inte bara blir en massa jobb! Kram

Härlig t-shirt! Hoppas inte du blir värre så du kan köra på som tänkt! Min halsonda börjar försvinna nu, så nu tusan ska jag sätta igång igen efter två veckors uppehåll.



Kraam!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se