Semesterstängt



Hallå bloggisar

Vi befinner oss på sportlov i fjällvärlden så det kommer nog inte att dugga tätt mellan inläggen....

Men Hey bloggen är inte "stängd" för den skull utan ta en titt i arkivet vettja!

Kanske behöver du ett middagstips då rekommenderar jag den här

Sugen på en ny "sängkompis"  här är ett tips

Dagens frisyr får bli den här

Bara att titta runt och annars säger jag så här (fast utan bikinin dock...)

//Kram PIllan


Hahah du är rolig du :).

Hare så bra till fjälls!

Kram

Var i fjällen förra veckan, hoppas att ni har lika fint väder som vi hade:)

Hoppas att ni har det bäst!



Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se