Ser fram emot...






Härliga dag!
Jag struntar i att det blåser storm ute för jag känner mej fortfarande så nöjd över mej själv efter gårdagen!!
Inte blir det sämre av att det är fredag och kvällen bjuder på Middags-klubben!

Ikväll är det vintermiddag som ska serveras som en trerätters.
Så himla spännande att se vad vi blir bjudna på och så otroligt skönt att få sätta sig vid ett dukat bord utan att lyfta ett finger:)

Traditionen paketleken ska vi också hinna med och i inbjudan skulle det vara i form av nåt grått och gammeldags... inte det lättaste att hitta men jag är ganska nöjd med mitt paket.

Tar med mig kameran och hoppas på några bra bilder att bjuda er på!

Min bästa morgon smoothie består av banan, havregryn, kanel och mjölk. Mättande och god!

//PIllan


Middagsklubben låter som nåt jag vill vara med i :-) Hoppas ni hade en fin kväll.

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se