Sköna Söndag



Nåt nytt som ligger ihoprullad och bara väntar på att få ramas in...
Återkommer när projektet är klart!


Vilken härlig Mellokväll det var igår.
Tyckte det var ett riktigt bra startfält och egentligen kvittade det för mej vem av Loreen eller Danny vi hade skickat. Båda var superduktiga även om Loreen ändå var min egen favvo:)
Kul också att de andra länderna gillade henne.

Efter en kväll fylld av chips, vin och godis så har jag startat upp med surdegsbröd och fullkornsvälling:)
Gott gott på en söndag morgon.

Inget speciellt inplanderat idag. Så synd att det är så fruktansvärt halt ute så man inte kan ta sig en prommenad...
Gick en runda igår och det var tur jag hade vagnen att stödja på annars hade det nog bara slutat med benbrott är jag rädd:/

Kvällen ska iaf ägnas åt träning inomhus i form av switching (styrketräning)

Vad hittar ni på?

//PIllan


Här strålar solen och det är fritt från is och snö ute så det blir snart en joggingtur. Ska bara städa och tvätta färdigt först..... :) Hoppas du får en fin söndag! Kram

Man kan ju inte annat än älska dessa underbara fjärilsprints. Själv klurar jag på vad jag ska fylla väggarna i nya hallen med för fina motiv, finns nog risk för att det blir en fjäril eller två där :-)



Härligt att rätt låt vann igår! :-)

Det såg fint ut, det som låg ihoprullat ;-)



Loreen var även min favvo, men hade varit helt ok om de skickat Danny också tycker jag. Spännande att se hur det går för Loreen, tror hon kan ha ganska goda chanser.



Kram!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se