Snart Halv åtta...



Surfade runt lite och hittade denna underbara bild! Visst blir man glad, härliga färger och den får mej att inspireras till en snygg påskdukning!


Jo nu är jag hemma i mitt kära hus igen efter en dag hos ortopeden och i diverse affärer med Filippa. Strax är klockan halv åtta och då bänkar jag mej inför veckofinalen i Halv åtta hos mej.

El doctore sa att Filippa ska vila i ytterligare ca tre veckor utan slalom. Bara lättare rörelseträning...

Så bye bye Lilla världscup-finalen :(

Men hon tar det bra och ska försöka åka de sista tävlingarna som är runt den senare delen av april!


Dessutom så fick hon äntligen köpa sej en Iphone. Hon har sparat och sparat pengar ....
Så idag slog hon till (jag blev nöjd för då får jag ha min för mej själv)

Tycker absolut att det var bra att hon köpte den för egna pengar och inte att vi pröjsade. Hoppas då att hon ska känna lite mer ansvar över den och vara mer rädd om den!
Bra också att ha ett "mål" med sitt sparande så man får lära sig att vissa saker kostar mycket och det är inte bara att springa och köpa.

Ha d//PIllan 







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se