Telia...



Jag och teknik...
SUCK visst ser jag road ut;)

Ringer Telia med en telefon för att fixa med den andra, blir kopplad runt en stund men kommer till slut fram.
Problemet blir efter en stund löst och mamman kan pusta ut och Fillan går in i en IPhone-dimma och lär väl knappast komma ut för än till påsk gissar jag;)

//PIllan


Ja, jag tycker också att de är lite mindre i storleken. Och då krävs det ju lite tätare byten för att undvika för många missöden :).



Jag har befunnit mig i iphone-dimman sedan oktober.:) Frågar mig varje dag hur jag klarade mig innan jag hade den. (Dock antagligen ganska så bra även om jag förträngt det) :) Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se